Ez a számláló a poszt nézettségét mutatja. Mindenképp olvasd el ezt a posztot a részletekért.
SándorSzabolcs

Nem titkolt célunk volt, hogy az online community managementről szóló posztsorozatot kiemeljük a blog hagyományos keretei közül. Ma az utolsó, kilencedik rész lenne soron, mely arról szól, hogyan kezdjük el az online community managementet a gyakorlatban.

Ehelyett azonban egy ebookot kínálunk nektek, melyben az előző nyolc részt, és a hiányzó kilencediket is elolvashatjátok. Cserébe mindössze annyit kérünk, hogy ha letöltitek, már csak betyárbecsületből is töltsétek ki a lenti rövid kérdőívet. Nekünk is sokat segítene, ha pontosabb képet kapnánk az olvasóinkról. A kérdőív kitöltése - nem győzzük hangsúlyozni - nem kötelező, viszont tényleg örülnénk neki!

http://karma.questionform.com/public/eBook
(elnézést, hogy el kell menni az oldalról hozzá, de a kérdőív és a bloghu-s reklámok nem értették egymást sajnos)

Az ebookban írottakkal kapcsolatban is hálásak vagyunk minden visszajelzésért. Nem gondoljuk, hogy ami benne áll, az szentírás. Sőt, annyira gyorsan változó területről van szó, melynek éppen hogy a vita az egyik legfontosabb része. Tehát: borítóra kattint, letölt, elolvas, beszól. Jó szórakozást!


Letöltés a borítóra kattintva!

 

Megosztás
Címkék: online community management

A bejegyzés trackback címe:

http://karma.blog.hu/api/trackback/id/tr751287556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben.

Dodeszh · http://nonstopmobil.blog.hu 2009.08.04. 20:39:43

Grat! még csak átfutottam, de keresem az időt, hogy alaposan végig tudjam olvasni.

Mémé (törölt) 2009.08.05. 10:32:52

Tartalomra prémium, a borító viszont elég Tribe-os lett. De jó dolog magyar nyelven magadhoz venni a témát.

drnona · http://naturalpatika.hu 2009.08.09. 13:03:53

Értékes tartalom.
Lesz folytatása? :)

gored · http://seologik.blog.hu 2009.08.12. 00:10:09

Tetszett, hogy tömören összefoglalta, hogy mi is (lenne) egy community manager dolga. Persze a témával hosszabban és részletesebben is lehetne foglalkozni, de hát ne várjunk csodát egy 21 oldalas e-book-tól.

Jah, és igen, jó látni, hogy egyre több magyar írás jelenik meg a témában.

xboxer 2009.08.31. 11:26:46

"Másrészt a PR hagyományosan
egy kiérlelt, dekára kimért vállalati álláspontot kommunikál, nem része sem a
spontaneitás, sem a reakció." - ilyet olvastam a cuccban és jelezném, hogy az állítás második felével nem értek egyet.

Karma · http://karma.blog.hu 2009.08.31. 14:06:20

@xboxer: Kész vagyok vitázni róla :)

Spontaneitás: A PR-nek (ügynökségekről beszélek) nincs meg a felhatalmazása a spontaneitásra, épp azért, mert fenn kell tartani az üzenet koherenciáját. Egy jó account ezen sokat tud dobni, ez igaz.

Reakció: Szerintem ez abszolút nem része, olyan értelemben, hogy a kommunikációra adott reakciók inputként szolgálnak a további kommunikációhoz. Ha egy vállalat minősíthetetlenül szar sajtóanyagokban kommunikál, akkor hiába nem jelenik meg sehol a nyelvezete és a bullshitelése miatt, a következő pont ugyanilyen lesz, mert pl ezt várja el a külföldi ügyfél (ez napi tapasztalat egy ügynökségnél). A formális visszajelzések (pl. médiaaudit) esetlegesek.

Váraljay Gabriel 2009.09.20. 01:27:59

Nagyon jó írás, valami ilyesmit vártam már nagyon. Köszi

Tetszik a laza fogalmazásmód is, ami egyedi az e-book "porondon" :-)

Le a kalappal!

Dworkyll · http://ekonyvolvaso.blog.hu/ 2009.12.19. 01:23:49

Nem ezügyben keveredtem erre, de én megcsinálnám ezt az anyagot mobil olvasókra optimalizált formátumra is (epub, prc ;-) Ha kell, szivesen segítek.

Herschmi · http://www.talesfromtheblog.blog.hu 2013.02.01. 16:16:06

Hi, valamiért nem tölti le, pedig kitöltöttem a kérdőívet is. 52%-ot mutat folyamatosan. Emailben nem tudnátok elküldeni, ha adok címet?