2016. március 22. 10:06 - Pearls

Minden hibáért fizetni kell

Annyi hibát elkövettem életem során, hogy számba se tudnám venni mindet. De talán mindez semmi ahhoz képest, amit korábban tettem, mondtam, gondoltam és amiért jelen életemben törlesztek a Karmának. Összességében boldogtalan élet jutott osztályrészemül. A gyermekkori nehézségeimről azt gondoltam, ennél rosszabb sosem lehet. Tévedtem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://karma.blog.hu/api/trackback/id/tr88073850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása